Հարթակում սովորողն է

Ընթերցանությունը Երկարօրյա ճամբարի ճամբարականների ամենասիրելի զբաղմունքներից մեկն է դարձել։ Սովորողները մեծ սիրով և եռանդով են իրենց հետ գրքեր բերում և ընթերցում իրենց ընկերների համար։ Այսօր հարթակում Հարավային դպրոց-պարտեզի 4.3 դասարանի սովորող Լիան է։ Նա իր ընկերների համար մի փոքրիկ դրվագ ընթերցեց «Փոքրիկ իշխանը» գրքից։

Հեղինակ՝ mirzoyannare

Ողջու՜յն, ես Նարե Միրզոյանն եմ։ Մասնագիտությամբ բնապահպան եմ։ Դեռևս ուսանողական տարիներից սիրել եմ աշխատել երեխաների հետ։ Այդ իսկ պատճառով զուգահեռ համատեղել եմ ուսումս և աշխատանքս նախակրթարանում։ Կյանքում գնահատում եմ անկեղծությունն ու պարզությունը։ Ցանկանում եմ օգնել, գիտելիքներով կիսվել փոքրիկների հետ, ինչպես նաև ձեռք բերել նոր փորձ, նոր գիտելիքներ։ Իմ բլոգում կարող եք տեսնել իմ առօրյա աշխատանքների վերաբերյալ բազմաբովանդակ նյութեր։

Թողնել մեկնաբանություն

Design a site like this with WordPress.com
Get started