Երկարացված օրվա ճամբար կազմակերպելու կարգ

Երկարացված ուսումնական օրվա ճամբարը (այսուհետ՝ ծառայություն) որոշված է կրթահամալիրի, դպրոցի կանոնադրությամբ, կրթական ծրագրի ուսումնական պլանով, սովորողի ուսումնառության պայմանագրի հավելվածով։ Ծառայությունը կազմակերպվում է որպես տարատարիք սովորողների ճամբար, համապատասխան նյութական միջավայրում՝ ուսումնական աշխատանքի, սովորողի ընտրած գործունեությունների, սննդի և հանգստի համար նախատեսված պայմաններով։

Երկարացված ուսումնական օրվա խմբի սովորողների թիվը 20-25 է: Ծառայությունը վճարովի է․մատուցած ծառայության չափը որոշվում է պայմանագրով և կառավարման խորհրդի նիստի հաստատած չափով։

Ծառայությունը հնարավորություն է տալիս իրականացնելու սովորողի լրացուցիչ կրթությունը, կրթահամալիրի նյութատեխնիկական բազան օգտագործելու սովորողների նախասիրությունների զարգացման համար։

Երկարացված ուսումնական օրը կազմակերպում է կրթահամալիրի մանկավարժական աշխատողը (այսուհետ՝ կազմակերպիչ), նախօրոք հրապարակված ծրագրով և աշխատակարգով։ Նա խմբի համար կազմում և հաստատմանն է ներկայացնում շաբաթվա օրացույցը, որը ներառում է նաև սովորողների լրացուցիչ կրթությունը։ Նա  վարում է իր ուսումնական բլոգը, որտեղ ներկայացնում է ճամբարականների ընտրած գործունեություները, նրանց հետ իրականացվող ուսումնական նախագծերը, դրանց արդյունքները, խմբի գործունեությունը լուսաբանում նաև դպրոցի ենթակայքում։

Յուրաքանչյուր սովորողի համար կազմված անհատական օրացույցի համաձայն՝ նա կազմակերպում է նաև սովորողի լրացուցիչ կրթությունը․ օրացույցը հրապարակվում է յուրաքանչյուր ուսումնական շրջանի համար:

Երկարացված օրվա կազմակերպիչը սահմանված կարգով ներկայացնում է հաշվետվություն։

Սովորողի անհատական աշխատակարգում ինքնակրթության համար կարող է նախատասվել մինչև 45 րոպե։ Երկարացված օրվա կազմակերպիչն պատասխանատու է իր խմբի քանակի, սովորողների ամենօրյա հաճախումների գրանցման համար։ Երկարացված օրվա կազմակերպիչն է ուղեկցում սովորողների խումբը դեպի տրասնպորտային կայան։ Երկարացված օրվա սովորողների մասին ճամբարի կազմակերպիչը օրինական ներկայացուցչին տեղեկություններ փոխանցում է էլեկտրոնային հասցեով։

Սովորողի օրինական ներկայացուցիչը երեխայի առանձնահտկությունների՝ ալերգիաների, հիվանդությունների, տրանսպորտով հետադարձ հասցեի փոփոխության, երեխայի հետադարձը այլ՝ դպրոցի համակազմին անծանոթ, անձի միջոցով՝ դպրոցից տուն կազմակերպելու մասին   պարտավոր է նախապես գրավոր տեղեկացնել։

Միջավայր

  • Կրթահամալիրի մասնաճյուղ դպրոցների ուսումնական կաբինետներ, դպրոցի բակ, մարզասրահ, ջերմոց, տեխնոլոգիայի, երաժշտության սրահներ, բրուտանոց, ուսումնական Ագարակ, կրթահամալիրի ուսումնական կենտրոններ՝ ըստ նախապես հրապարակված օրացույցի։
  • Տարածք, որտեղ սովորողներն կարող են կազմակերպել բակային խաղեր, լինել մաքուր օդում։
  • Բակեր, թանգարաններ, քաղաքային պուրակներ, այլ։

Բովանդակություն

  • Համագործակցային (խմբային) աշխատանք
  • Սովորողի ընտրած գործունեություններ
  • Ուրբաթ համերգներ, այլ՝ օրացույցով որոշված համերգներ, ստուգատեսներ
  • Պար, նկարչություն, մարմնակրթություն
  • Շրջակա միջավայրի խնամք
  • Երևակայական մտածողությունը զարգացնող խաղեր, բակային խաղեր
  • Այլ՝ ճամբարականների առաջարկով ձևավորված գործունեություններ։

Հեղինակ՝ mirzoyannare

Ողջու՜յն, ես Նարե Միրզոյանն եմ։ Մասնագիտությամբ բնապահպան եմ։ Դեռևս ուսանողական տարիներից սիրել եմ աշխատել երեխաների հետ։ Այդ իսկ պատճառով զուգահեռ համատեղել եմ ուսումս և աշխատանքս նախակրթարանում։ Կյանքում գնահատում եմ անկեղծությունն ու պարզությունը։ Ցանկանում եմ օգնել, գիտելիքներով կիսվել փոքրիկների հետ, ինչպես նաև ձեռք բերել նոր փորձ, նոր գիտելիքներ։ Իմ բլոգում կարող եք տեսնել իմ առօրյա աշխատանքների վերաբերյալ բազմաբովանդակ նյութեր։

Թողնել մեկնաբանություն

Design a site like this with WordPress.com
Get started