Սովորող-սովորեցնող. Canva ծրագրով լոգոների ստեղծում

Cara-Agar-Canva-Tidak-Berbayar

Նախագիծ՝  Դիջիթեք 2024

Վայրը՝  Հարավային դպրոց-պարտեզ

ՕրըՀունվարի 16

Ժամ15:00-16:00

Մասնակիցներ՝  Հարավային դպրոցի երկարացված օրվա ճամբարականներ

Երկարացված օրվա կազմակերպիչներՆարե Միրզոյան, Էմիլյա Սարգսյան

Նպատակ`

  • Խմբային աշխատելու հմտության ձևավորում
  • Իմացածը կրտսեր ընկերոջը փոխանցելու , սովորեցնելու կարողության դրսևորում
  • Դիջիթեք ստուգատեսի մասնակցություն, համագործակցային աշխատանքի կազմակերպում։

Խնդիրներ՝ 

  • Ինչպես ինքնուրույն օգտվել Canva ծրագրից
  • Ինչպես ստեղծել մեր սեփական լոգոն
  • Canva ծրագրի գործիքների կիրառում։

Արդյունքում` Սովորողներն իրենց մեդիահմտությունները սովորեցնում և փոխանցում են կրտսեր ընկերներին :

Արդյունքը`

Հեղինակ՝ mirzoyannare

Ողջու՜յն, ես Նարե Միրզոյանն եմ։ Մասնագիտությամբ բնապահպան եմ։ Դեռևս ուսանողական տարիներից սիրել եմ աշխատել երեխաների հետ։ Այդ իսկ պատճառով զուգահեռ համատեղել եմ ուսումս և աշխատանքս նախակրթարանում։ Կյանքում գնահատում եմ անկեղծությունն ու պարզությունը։ Ցանկանում եմ օգնել, գիտելիքներով կիսվել փոքրիկների հետ, ինչպես նաև ձեռք բերել նոր փորձ, նոր գիտելիքներ։ Իմ բլոգում կարող եք տեսնել իմ առօրյա աշխատանքների վերաբերյալ բազմաբովանդակ նյութեր։

Թողնել մեկնաբանություն

Design a site like this with WordPress.com
Get started