Մանկավարժական ճամբար. Հոկտեմբերի 23-29

Հոկտեմբերի 23-26

9։00-ից՝ օրվա սկիզբը դպրոցներում, քոլեջում. 2-5 տարեկանների գործունեություն, ուսումնական պարապմունքներ, անհատական պլանով աշխատանք

10։00 — 10։30՝ մանկավարժական ընդհանուր պարապմունք.

Հեղինակային ծրագրի առավոտյան ընդհանուր պարապմունքը. 15 րոպե
Օրվա հաղորդումներ

10։40-ից՝ «Մուտք կրթահամալիր» մանկավարժական ճամբարի գործունեություն

10։40 — 11։40՝ կրթահամալիրի դասավանդողների աշխատանքը մասնախմբերով.

  • Ուսուցման կազմակերպումը թվային միջոցներով. այդ թվում՝
    • ուսումնական համացանց.
    • ուսումնական բլոգներ
    • հասցեների համակարգի կիրառումը
    • սովորողների, ուսուցիչների թվային գործիքները
    • թվային այլ գործիքների կիրառում
    • ուսումնական պարապմունքի կազմակերպումը
  • 4-8-րդ դասարանների սովորողների գնահատման նոր գործիքներ

12։00 — 12։45՝ հանդիպումներ, աշխատանք նախագծային խմբերով, անհատական աշխատանք (տե՛ս խմբերը)

13։00-15։00՝ աշխատանք դպրոցներում նախագծային խմբերով, ըստ անհատական պլանի. այդ թվում՝

  • ընդմիջում
  • ուսումնական կաբինետների, սրահների մաքրություն
  • ջեռուցման շրջանի նախապատրաստում
  • պարտեզի աշնանային խնամք
  • անհատական պլանով որոշված այլ աշխատանք

Մանկավարժական խորհուրդների աշխատանք անհատական պլանով

  • Աշնանային հավաքի ամփոփում: Հաշվետվություն: Առաջարկներ
  • Սեբաստացու օրեր կրթահամալիրի տոնի, նոյեմբերյան նախագծերի հրապարակում
  • Ուսումնական աշուն. աշխատանք սովորողների հետ
  • Մատենավարություն
  • Այլ աշխատանք

Հոկտեմբերի 27՝ աշխատանք անհատական պլանով ֆիզիկական միջավայրում և(կամ) հեռավար

Հեղինակ՝ mirzoyannare

Ողջու՜յն, ես Նարե Միրզոյանն եմ։ Մասնագիտությամբ բնապահպան եմ։ Դեռևս ուսանողական տարիներից սիրել եմ աշխատել երեխաների հետ։ Այդ իսկ պատճառով զուգահեռ համատեղել եմ ուսումս և աշխատանքս նախակրթարանում։ Կյանքում գնահատում եմ անկեղծությունն ու պարզությունը։ Ցանկանում եմ օգնել, գիտելիքներով կիսվել փոքրիկների հետ, ինչպես նաև ձեռք բերել նոր փորձ, նոր գիտելիքներ։ Իմ բլոգում կարող եք տեսնել իմ առօրյա աշխատանքների վերաբերյալ բազմաբովանդակ նյութեր։

Թողնել մեկնաբանություն

Design a site like this with WordPress.com
Get started