Վերապատրաստման առաջին օր

-5312161160130318155_121Հուլիսի 18-ին «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում մեկնարկեց «Մուտք կրթահամալիր․ քայլ առաջին» քառօրյա վերապատրաստման առաջին օրը։ Վերապատրաստումը սկսվեց ծանոթությամբ։ Ներկայացվեց կրթահամալիրի ֆիզիկական միջավայրը, առցանց հարթակները, կրթահամալիրում աշխատելու քայլաշարը։ Ապա քայլելով գնացինք Արևելյան դպրոց-պարտեզ, որտեղից էլ հասանք Քոլեջ։ Քոլեջում մեզ դիմավորեց Մարիամ Մխիթարյանը, ով մի փոքր շրջայց կատարեց Շարունակել կարդալ “Վերապատրաստման առաջին օր”

Իմ մասին

DSC_9863 копия

Ողջու՜յն, ես Նարե Միրզոյանն եմ։ Մասնագիտությամբ բնապահպան եմ։ Դեռևս ուսանողական տարիներից սիրել եմ աշխատել երեխաների հետ։ Այդ իսկ պատճառով զուգահեռ համատեղել եմ ուսումս և աշխատանքս նախակրթարանում։ Կյանքում գնահատում եմ անկեղծությունն ու պարզությունը։ Ցանկանում եմ օգնել, գիտելիքներով կիսվել փոքրիկների հետ, ինչպես նաև ձեռք բերել նոր փորձ, նոր գիտելիքներ։ Իմ բլոգում կարող եք տեսնել իմ առօրյա աշխատանքների վերաբերյալ բազմաբովանդակ նյութեր։

Design a site like this with WordPress.com
Get started