«Ձոն» տեխնոլոգիական ստուգատես

Տևողությունը՝ մարտ-ապրիլ

Մասնակիցներ՝  Հարավային դպրոցի երկարացված օրվա ճամբարականներպ

Նատակը և խնդիրները՝

  • ստեղծագործական երևակայության զարգացում,
  • ինքնուրույնության դրսևորում,
  • տեխնոլոգիական հմտությունների զարգացում,
  • մեդիահմտությունների զարգացում,
  • Դիտարկելու, արձանագրելու հմտությունների զարգացում։

Ընթացքը՝

«Ձոն» ուսումնական նախագիծն նպատակն է արձանագրելու, զարգացնելու սովորողների տեխնոլոգիական կարողություններն ու հմտությունները:

Ստուգատեսն ըստ գործունեության ձևերի՝

Լեզվագործունեություն + ստեղծականություն + մեդիա՝

  • Բանավոր և գրավոր պատումներ մայրիկների մասին (նկարագրել, բնութագրել մայրիկներին)։
  • Հորինել բառեր ու բառակապակցություններ մայրիկների գովքի մասին։
  • Մայրիկագովք։
  • Հորինել բարեմաղթանքներ, հանելուկներ, պատրաստել ռադիոնյութեր։

Տեխնոլոգիա + մեդիա՝

  • Տոնական բացիկների պատրաստում (թղթային, էլեկտրոնային)։
  • Մայրիկների դիմանկարների շարք Paint-ով։
  • Բնագիտություն + մեդիա
  • Բույսերի կտրոնների արմատակալում ու դիտարկում:
  • Ծաղկատունկ:
  • Թաղարների պատրաստում։

Անհրաժեշտ գործիքներ՝

Անհատական նեթբուք-նոթբուք, հեռախոս, ծաղկամաններ, գունավոր թղթեր, ժապավեններ, սոսինձ, մկրատ, ջրաներկ, գուաշ, վրձին, այլ նյութեր։

Հեղինակ՝ mirzoyannare

Ողջու՜յն, ես Նարե Միրզոյանն եմ։ Մասնագիտությամբ բնապահպան եմ։ Դեռևս ուսանողական տարիներից սիրել եմ աշխատել երեխաների հետ։ Այդ իսկ պատճառով զուգահեռ համատեղել եմ ուսումս և աշխատանքս նախակրթարանում։ Կյանքում գնահատում եմ անկեղծությունն ու պարզությունը։ Ցանկանում եմ օգնել, գիտելիքներով կիսվել փոքրիկների հետ, ինչպես նաև ձեռք բերել նոր փորձ, նոր գիտելիքներ։ Իմ բլոգում կարող եք տեսնել իմ առօրյա աշխատանքների վերաբերյալ բազմաբովանդակ նյութեր։

Թողնել մեկնաբանություն

Design a site like this with WordPress.com
Get started